Інтернет-магазині Priap забезпечує найвищий рівень захисту та конфіденційності для наших клієнтів.
-
Ми використовуємо передові технології для захисту особистих даних наших клієнтів. Всі дані передаються зашифровано, щоб гарантувати їх безпеку під час передачі через Інтернет.
-
Ми поважаємо конфіденційність наших клієнтів і не розголошуємо їхні особисті дані третім особам без їхньої згоди.
-
Наш інтернет-магазин забезпечує безпечність платежів. Ми використовуємо надійні платіжні системи та шифрування даних для захисту фінансової інформації.
-
Ми вживаємо всіх можливих заходів для захисту клієнтів від шахрайських дій. Наші системи моніторингу та безпеки працюють цілодобово для виявлення та запобігання шахрайству.
-
Ми використовуємо cookies тільки для покращення досвіду користувачів нашого сайту і не збираємо жодних особистих даних без вашого відома та згоди.
-
Наша команда забезпечує постійний моніторинг і захист від кібератак. Ми використовуємо найсучасніші методи захисту для забезпечення безпеки нашого сайту та даних клієнтів.
-
У нашій політиці безпеки ми також надаємо важливу інформацію про правила використання сайту, щоб клієнти могли користуватися ним безпечно та відповідально.
Способи оплати:
- Оплата при отриманні
- Онлайн-оплата карткою
- Оплата в терміналі
- Безготівковий розрахунок
Інтернет-магазин - сайт має адресу в мережі Інтернет. Товар - продукція, представлена до продажу в інтернет-магазині.
Транспортна компанія - третя особа, що надає послуги з доставки Товарів Клієнтам:
Оформлення замовлення
- Для оформлення Замовлення необхідно вказати фактичні контактні координати Клієнта в Інтернет-магазині.
- Продавець не несе відповідальності за достовірність інформації, що надається Клієнтом при оформленні замовлення.
- Замовлення Клієнта може бути оформлений в Інтернет-магазині.
- Після оформлення Замовлення Клієнту надається інформація про очікувану дату передачі Товару Клієнту.
- Якщо Клієнтом оформлений Замовлення на Товар в кількості більшій, ніж є в наявності у Продавця, Продавець інформує Клієнта шляхом направлення повідомлення по електронній пошті або по телефону, зазначеним Клієнтом при реєстрації, про те коли буде & nbsp; відсутню кількість Товару. Клієнт має право погодитися прийняти Товар в кількості, що є в наявності у Продавця, або анулювати дану позицію Товару із Замовлення. У разі неотримання відповіді Клієнта протягом 3 днів після повідомлення, Продавець залишає за собою право анулювати даний Товар із Замовлення.
- Товар представлений в каталозі через фото-зразки і текстовий опис, що є власністю Інтернет-магазину.
- Представлені фото-зразки містять один і більше видів товару певного найменування і текстову інформацію: опис, характеристики, розміри, ціна за одиницю продукції, мають відомості про основні споживчі властивості товару
- Деякі Товари можуть відрізнятися від представлених на фотографії, а саме відтінок, малюнок на корпусі обладнання, колір корпусу і т.п. У разі виникнення у Клієнта питань, що стосуються властивостей і характеристик Товару, перед оформленням Замовлення, Клієнт повинен звернутися до Продавця.
- Не пізніше 1-их доби, після передоплати, у разі анулювання передплаченого Замовлення, сума передоплати повністю повертається Продавцем Клієнту узгодженим сторонами способом, пізніше 1-их доби - клієнт зобов'язаний викупити замовлення.